نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

یک نماینده مجلس اطلاع داد: ۵/۵ میلیارد نفر از سفر احمدی نژاد به لبنان خوشحال شدند




ایرنا
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از شش میلیارد جمعیت جهان، ۵/۵ میلیارد نفر اعم از مسلمان و غیرمسلمان از سفر آقای احمدی نژاد به لبنان خوشحال شدند.

به گزارش ایرنا، محمد کریم عابدی افزود: آن عده کمی هم که خوشحال نیستند یا معاندند و یا تحت سیطره استکبار و رژیم صهونیستی هستند.

وی تصریح کرد: هر انسان آزاد اندیشی از این سفر خوشحال می شود چرا که مورد تهدید رژیم صهیونیستی هستند و رییس جمهور کشورمان از مظلومان و آزاد اندیشان دفاع می کند.

نایب رییس کمیسیون حقوق بشر مجلس سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان را یک سفر تاریخی و به لحاظ سیاسی و جهانی همانند سفر تاریخی حضرت امام (ره) از پاریس به ایران خواند که در تاریخ جهان ثبت خواهد شد. عابدی اضافه کرد: حضرت امام ۳۲ سال قبل در یک سفر تاریخی در میان تهدیدات استکبار و رژیم شاه وارد ایران شد و امروز نیز می بینیم آقای احمدی نژاد علی رغم توطئه ها و تبلیغات مسموم استکبار و رژیم صهونیستی به لبنان سفر کرد.

وی لبنان را در خط مقدم مقاومت علیه استکبار و صهیونیستی برشمرد و تصریح کرد: صهیونیست ها بر مردم لبنان و فلسطین جنایات بی شماری کردند اما آنها با قدرت ایستادگی کردند و دیدیم که آنها در جنگ ۳۳ و ۲۲ روز لبنان و غزه پیروز شدند.

نماینده مردم فردوس، طبس ،سرایان و بشروییه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوج عزت و وحدت را در لبنان مشاهده می کنیم، اضافه کرد: سفر آقای احمدی نژاد، لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی و استکبار انداخته است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ،ایجاد عشق و امید در لبنان و فلسطین برای مقابله با استکبار و رژیم صهیونیستی را از دستاوردها و پیام این سفر تاریخی عنوان کرد و گفت: امیدواریم رژیم غاصب اسراییل، سر عقل بیاید و دست از فلسطین بردارد تا مردم این کشور انتخاباتی آزاد داشته باشند.

هیچ نظری موجود نیست: