نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

دانشجویان شریف با شعار "وزیر زیر دیپلم استعفا استعفا" به استقبال وزیر علوم دولت کودتا رفتند

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز از حدود ساعت 9:30 برای استقبال از کامران دانشجو وزیر علوم دولت کودتا که برای افتتاح کتابخانه ی تخصصی پایداری در کتابخانه مرکزی این دانشگاه دعوت شده بود، روبروی ساختمان کتابخانه مرکزی تجمع کردند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر جمعیت معترض و مخالف دولت کودتا به قدری زیاد بودند که نیروی حراست و انتظامات مستقر در آن حوالی نتوانستند دانشجویان را پراکنده کنند و دقیقه بر دقیقه به شمار دانشجویان افزوده شد. این اتفاق در حالی صورت گرفت که حراست دانشگاه با احضار چند تن از دانشجویان و گرفتن تعهد از آنها در روزهای قبل، سعی کرده بود تا دانشجویان را از شرکت در تجمع بازدارد.

دانشجویان معترض که نمادهای سبز از جمله پلاکاردهای سبز رنگ حاوی نوشته هایی نظیر "دانشگاه زنده است"، "تا آخرین نفس راهت را ادامه می دهیم ای شهید"، "این دولت فاشیسته یکجا باید بایسته" و ... دستبندها و بادکنک های سبز بهمراه داشتند با عبور از مقابل دانشکده های مختلف در روبروی کتابخانه مرکزی تجمع کردند.

دانشجویان سپس تجمع خود را با سر دادن شعار هایی ادامه دادند. فریادهای "تقلب جنایت دولت بی کفایت"، "احمدی عمروعاص 63 درصد اینجاست"، "کروبی زنده باد موسوی پاینده باد"، "سپاه و اطلاعات عامل افتضاحات"، "روحانی واقعی منتظری صانعی" در سراسر دانشگاه شریف طنین انداز شده بود.

دانشجویان با در دست داشتن عکس های موسوی و کروبی هرگونه تعرض و توهین به آنها را محکوم کردند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر سپس دانشجویان برای هم صدایی خود با مردم به سمت درب دانشگاه در خیابان آزادی رفتند که با حمایت و تشویق مردم روبرو شدند که پس از مدتی با هجوم گارد ویژه پراکنده شدند.

در پایان نیز سی دی یادبود شهدای جنبش سبز بین دانشجویان پخش شد.










هیچ نظری موجود نیست: