نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

سلامی به پایان نایاک


 
خوب خبر بسیار خوش امروز این بود که شکایت نایاک (لابیست جمهوری اسلامی در آمریکا) بر علیه حسن داعی با شکست مفتضحانه ای تمام شد و قاضی بر علیه نایاک رای داد.
لینک مرجع: http://www.courthousenews.com/2012/04/04/45323.htm
این شکایت بر اساس شهادت دو شاهد بنا گذاشته شده بود که قاضی هیچ کدام از شهادت ها را برای دادگاه کافی ندید. این چندمین باری است که نایاک سعی می کند در دادگاه آبروی از دست رفته خودش را به نحوی بازیابی کند و هر بار هم شکست می خورد.

به نظر می رسد دفاعیه حسن داعی نیاز به تلاش زیادی نداشت. بر خلاف شیوه برخورد مقامات و مزدوران جمهوری اسلامی که خفه کردن و نابود کردن مخالفان است، متمم اول قانون اساسی آمریکا این اجازه را به هر شهروندی می دهد که حتی بالاترین مقام های سیاسی این کشور را زیر سوال ببرد. قاضی بیتس با توسل به همین اصل شکایت تریتا پارسی را بی اساس خواند.
همیشه برای من دیدن شکست مزدوران جمهوری اسلامی در آمریکا یکی از لذت بخش ترین خبرها بوده چرا که ثابت می کند حداقل یک کشور در این دنیا وجود دارد که هنوز با حاکمان جمهوری اسلامی هم خوابگی نمی کند.
اگر این روند به همین خوبی پیش برود، به مرور شاهد بی آبرویی بیشتر و بیشتر نایاک خواهیم بود و جمهوری اسلامی مجبور خواهد شد از ترفند دیگری به غیر از نایاک برای تحت تاثیر قرار دادن تصمیمات سیاسی دولت آمریکا استفاده کنند و در این سازمان شوم را تخته کنند.

هیچ نظری موجود نیست: