نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

نامه سر گشاده در مورد فتح‌الله حسینی نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی


نامه سر گشاده در مورد فتح‌الله حسینی نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی

فتح الله حسینی -نماینده حوزه قصرشیرین، گیلانغرب آهای پهلوان قدری آرامتر ، سوی سخنم با شماست سردار که صبح جمعه در راهپیمایی 22 بهمن دستهایت را بالا بردی ، در حیرت ماندم که چگونه به این هیبت رسیدی در این سالها! عکس هایت چیز دیگری نشان می دهند ، همان عکس هایی که از بخش تدارکات گرفته بودی و روی سایت طرفداران گمنامت بود !!! که البته در گمنام بودنشان هم شک و شبهه های زیادی هست !!! در حیرت ماندم که چه می خواهی بگویی ؟
باز چه خبر شده است که به غوغاسالاری پناه برده ای ؟
باز سیاه بازی ؟
باز اغوای خلق الله ؟
به نشانه ی کدام فتح و کدام حماسه دستهایت را بالا می بری ؟
آها سردار یادم آمد که "هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد" ! پس چه کسی را میخواهی فریب دهی ؟ مرا یا مارا ؟
البته تعجبی ندارد که عادت کرده ایم به دروغ ها و فریب کاریهایت ، از همان بدو ورودت که کارپردازی و خدمات مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عضویت و مشاوره تبدیل نمودی ! سردار به گمانم کارتون ((زبل خان)) را زیاد میبینی اما فکر میکنم بد نباشد نگاهی هم به ((شرک)) بیندازی. هرچه باشد به او شبیه تری !
کاش مردم می دانستند که کیستی و چه کارها که نکرده ای ؟ کاش می دانستند که با "گرگ دنبه میخوری و با چوپان گریه می کنی" ! اما سردار این توهم را از کله چند منی ات پاک کن که مردم فریب مظلوم نماییت را می خورند و یادت نرود اگر چه مردم این دیار هنوز از فریبکاری هایت بی خبرند اما " الله بغافل عما تعملون " خدا از کردار شما غافل نیست (( سوره مبارکه بقره ، آیه 74 )) و نیک بدان که چراغ هیچ ستمگری تا صبح نمیسوزد ، چه می گویم خدایا ! سردار در پول و ناز و نعمت غرق شده است و من از کتاب خدا برایش می گویم !!! سردار از کدام شاهکارت بگویم که مردم تو را اندکی بهتر بشناسند و بدانند که " چماق به دست خرس دادن آسان است ولی پس گرفتنش مشکل " !!! راستی سردار در آستانه انقلاب و پس از آن در کجا بخدمت مشغول بودید و پس از آن چه؟ وقتی می گویی رزمنده ای و رزم دیده و مدت 80 ماه در جبهه بوده ای از شهدا و دیگر رزمندگان مانند شکربیگی ها ، صفری ها ، امینی ها و ... شرم نمی کنی؟! هرکه نداند آنها می دانند که تدارکاتچی بیش نبودی و بس ، آنهم در پشت جبهه ! راستی سردار هنوز از آن پتوها داری ؟! همان پتوها ی پلنگ نشان که بجای چادر رزمندگان سر از دولت سرای مبارک درآوردند! دلاور فکر نمیکنی ملت با دیدن هیبت چند صد کیلوییت در عجب می مانند که چگونه سلاح برداشته ای و در جنگ شرکت کرده ای ؟!
سردار آیا مردم می دانند که چرا رخت سفر بستید و از زادگاهتان کوچ کردید و به پایتخت رفتید ؟! چگونه شد که به قول خودتان از خیر سیاه چادر نشینی گذشتید و به کاخ نشینی عادت کردید ؟! آیا می دانند که در دعوای بر سر نوبت آب به زندگی اسدی پایان دادید و بهایش را برادر مرحومتان پرداخت که خونش به ناحق و بخاطر خطای شما ریخته شد ؟! البته سردار شما عادت دارید که دیگران را گرو نان و ماست گذاشته و از آنان مایه بگذارید !
از 280 هکتار زمین های مرحوم امیر احتشامی در قصرشیرین چه خبر ؟! ناز شستت که چه زیرکانه آنها را بالا کشیدی و با شاکی شدن مردم برادر و پدرتان را عامل آن دانستید . سردار دیدیم که چگونه برخلاف شعارهای تبلیغاتی دوره قبل تان هیچ حقی را ناحق ننمودی !!!
ایها الناس آیا پرونده های زمین خواری سردار را پیگیری کرده اید ؟! راستی سردار مردم چقدر از زمین خواری هایت باخبر و آگاهند ؟! دیگر چه سردار بازهم از فتوحاتت بگویم ؟!
عجب از تو مومن که دیدن چهره ات آدمی را یاد قیامت و آتش دوزخ می اندازد ، تو که از سر عبادت و خداترسی ذره ای گوشت بر استخوانده هایت نمانده است ! نکند با بیت المال قهر کرده ای ؟! البته بعد از داشتن 13 منزل در تهران و خرید آخرین منزل چند میلیاردیتان !!! سردار شنیده ای که بهشت دولتمندان از دوزخ فقرا پدید آمده است ؟! به گمانم از خیر پل صراط گذشته ای و به قیامت نیز اعتقادی نداری ؟! راستی سردار چه جوابی داری ؟! پول این منازل را که حدود 40 میلیارد برآورد می شود را از کجا آورده و صاحب شده ای ؟! خدا چقدر مردم این دیار را دوست داشت و دارد که در دوره قبل تونماینده شان نشدی که روی خناسان و مکاران را سفید گردانی . اگرچه که مردم نیز نیک می دانند " اگر بنا بود سگ کله پز باشد یک گوسفند هم باقی نمی ماند " . اما دلاور از جان گذشته این پول ها را از کجا آورده ای ؟! نکند زبانمان لال ریشه در پول های قاچاق مواد مخدر دارد ! هرچه باشد هنوز خاطره اعدام برادرتان را بعنوان قاچاقچی بین المللی از یاد نبرده ایم ! باشد حالا گیریم که اعدام نشده باشد اما به این جرم و با همین حکم که در زندان بوده است . حال اگر از ترس جان مبارکش قبل از اجرای حکم قالب تهی کرده چیزی را تغییر نمی دهد ، نه سردار ؟! اما اندیشیده ای که بخاطر منجلاب اعتیاد داغ چه جوانانی بر دل های پدران و مادرانشان نشسته است و می نشیند ؟! اندیشیده ای که چه جوانانی بخاطر مال اندوزی شما و اطرافیانت در گوشه قبرستان و در سینه خاک خوابیدند ؟! اندیشیده ای که چه خانواده ها ازین رهگذر متلاشی شده اند ؟! اندیشیده ای که چه شرافت ها و چه ناموس هایی از زنان و دختران این سرزمین به واسطه ی اعتیاد سرپرستشان به حراج گزاشته شده است ؟! اندیشیده ای که چه تعداد کودکانی که یتیم شدند و یا پا جای پای پدران معتادشان ننهادند ؟! وای ... وای ... سردار سردار چنان جولان میدهی که انگار برادرت به درجه رفیع شهادت نائل گشته است ! راستی از بردارزاده تان که البته به افتخار دامادیتان نیز مفتخر است و پسرخاله بزرگوارتان که رهرو برادر مرحومتان شده اند و زندان را به ارث برده اند چه خبر ؟! حکمشان چیست ؟! حبس یا اعدام ؟! شانس بیاورید آنها هم قبل از اجرای حکم سکته ای چیزی بزنند و راحت ! پول های کثیف شان کجاست ؟! آیا در خرید منازل چند میلیاردی حضرتعالی هزینه نشده است ؟! افسوس سردار که زمانه نادان قیمت آزادگان را اقرار نمی کند ! ما دفاع کردیم ، شهید دادیم و جانبازانه از جان گذشتیم و موی سیه را در اسارت سپید گرداندیم و حال شما از آن منتفع و بهره مند گشته اید .افسوس ...
راستی سردار شنیده ایم که جمیعا و به همراه عهد و عیال و کل فامیل به درجه ی جانبازی نائل گشته اید ؟! پیر و جوان ، مرد وزن ؟! کدامیک جانباز نیستند و شما برایشان امتیاز جانبازی نتراشیده اید ؟! برای رزمندگان و جانبازانی که عاشقانه از جان شیرین خویش برای این مرز و بوم گذشتند و جان فدا کردند چه جوابی داری؟!
سردار تو برای دستیابی به کرسی سبز رنگ مجلس دست به هر کثیف کاری زده و میزنی ، تو با دخل و تصرف در شان جبهه و جنگ در شان و جایگاه جانبازی سبب آلودگی شدید در مسائل ارزشی شده ای ، بخصوص در جانیازی و حضور درجبهه های حق علیه باطل ! مقام و جایگاه جانبازی را لوس کرده ای سردار و با جعلیات صورت گرفته و امتیاز تراشی دیگر مشخص نیست چه کسی جانباز و چه کسی رزمنده بوده است ؟! چه کسی شاگرد علمدار کربلا قمربنی هاشم ( ع ) گشته و چه کسی ازین رهگذر و بدون هیچ جراحتی بواسطه سیاهکاریهای تو به نان و نوایی رسیده است ! سردار با تکیه بر چه چیزی می خواهی آرای مردم را بدست بیاوری ؟! مثل دوره قبل با تزریق پول در دشت ذهاب ؟ یا با هوچی گری گماشتگانت که سه دسته اند : دسته اول که بیشترین شباهت ظاهری را به شما دارند و از فرط دنبه امانشان بریده و ما را به یاد شعبان بی مخ های قبل از انقلاب می اندازند که گذر می گیرند و عربده می کشند و پاچه آدمیزاد جماعت را می گیرند ، دسته دوم که روبهان فرصت طلب نحیف مردم فریب اند و دسته سوم نیز همانها هستند که به ولایت چه عرض کنم به هیچ چیز اعتقاد و التزام ندارند اما شما فقط برای جلب آرایشان با آنان همراه شده ای و دست در دستشان نهاده ای ؟! تو به چه رحم کرده ای که به دین و دیانت و ولایت رحم کنی ؟!
راستی سردار هنوز شعر " چو ایران نباشد تن من مباد " که شعار ملی گرایان بوده و هست را بازهم تکرار می کنی ؟! سردار حیا کن و بیشتر ازین دچار خبط نشو ، مردم این دیار را رها کن و به تحصیلات عالیه ات برس ، قربان آن سخنوریت که همگان از آن انگشت حیرت به دهان می گیرند ! از وجنات و هیبتت عیان است که جهت اخذ مدرک و اتمام تحصیلاتت چقدر درس خوانده ای و چه شب ها را که تا به سحر بیدار نمانده ای ؟!
راستی سردار شما که دانشجوی دکترایید به ما بگویید تافل را گذرانده اید یا تولیمو ؟! جان ما دکتر حروف الفبای انگلیسی پیشکش ، بلدی حروف الفبای فارسی را به ترتیب بگویی ؟! یا چند دقیقه به زبان انگلیسی صحبت کنی ؟! ببخشید یادم رفت شما در فارسی صحبت کردنش هم مشکل دارید چه برسد به انگلیسی !!!
بیخیال سردار ، همه می دانیم که مدارک تو در زمره همان مدارکی هستند که ما را یاد مدرک دکتری مرحوم کردان می اندازد و لابد آن را بدون تشریف فرمایی شما به دانشگاه بدر منزل که چه عرض کنم به دولت سرای شما آورده اند ! دکتر جان لعنت به کتاب های دبستان که از آنها حتی تصمیم کبری را هم یاد نگرفتی !!! سردار ، دکتر ... بالا غیرتا آبروی کرد جماعت را نبر ، قربان آن هیبتت که از یمن وجودت روغن حیوانی در این مناطق نایاب و بهایش چند برابر شده است ! فکر نمیکنی که حمل اینها به تهران برای مسئولین کشوری اعم از سیاسی و علمی در شان فرهنگ غنی ما نیست ؟! چه می گویم سردار ! اصلا میدانی فرهنگ چیست ؟! خوردنی است یا ... ؟! برای کرد جماعت این رشته پاک کردن ها و پاچه خواری ها کسر شان است ، دست بردار دکتر جان بیخیال ! راستی سردار از خودت می پرسم : تو که تمام بزهکاران را در کنارت داری و از پول هایشان نیز بهره مند گشته ای و در دادن وعده وعید دروغ و واهی ید طولایی داری آیا با چوپان دروغگو یا پینیکیو نسبتی داری ؟! تکلیف این همه وعده ها ی بی حساب و کتابی که میدهی چیست ؟! چگونه جوابگوی مردمانی می شوی که به وعده های پوچت دلخوش کرده اند ؟! آیا شکوایه و گلایه های کسانی که به امید وعده های پوچت تا تهران آمدند و دست از پا درازتر در غربت رهایشان کردی شنیده ای ؟! عاقبت خوبی را برایت نمیبینم و وای بر آن دم که پرده ها بیفیتند و حجاب از چهره ات برداشته شود ، وای سردار ...

هیچ نظری موجود نیست: