نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

میتینگ و بحث در پاریس: به فلسطین خوش آمدید

میتینگ و بحث در پاریس: به فلسطین خوش آمدید




ما امضا کنندگان زیر به فراخوان «به فلسطین 2012 خوش آمدید» می پیوندیم. هدف از این کارزار، آزادی کامل دیدار مدافعان حقوق بشر و حقوق ملی مردم فلسطین از فلسطین در آوریل 2012 است.
اسرائیل از فلسطین، زندان بزرگی ساخته است. فلسطینیان مجبورند که از پاسگاه های بازرسی بی شمار بگذرند. چرا زندانیان نباید حق ملاقات داشته باشند؟ زمان آن رسیده است که با شرکت در کارزار «به فلسطین 2012 خوش امدید» به سیاست های استعماری اسرائیل اعتراض کنیم. ساکنان مسلح شهرک های استعماری (کولون ها) و ارتش اسرائیل  شبانه روز دست به جنایت می زنند.
از دولت های جهان می خواهیم که به حق مردم فلسطین برای پذیرفتن آزادانه مهمان و حق شهروندان کشورهای مختلف برای ورود آزادانه به فلسطین احترام گذاشته و از آن پشتیبانی کنند. شرکت کنندگان در کارزار «به فلسطین 2012 خوش آمدید» خواهان استفاده آزادانه و بدون دردسر از فرودگاه تل اویو جهت عزیمت به کرانه باختری اند.
هدف از سفر فوق، شرکت در طرح  مربوط به حق آموزش کودکان فلسطینی است.
میتینگ و بحث همراه با تئاتر، موسیقی،پخش فیلم، نمایش مد فلسطینی
ورود آزاد، غذا عرضه می شود
شنبه 11 فوریه 2012، از ساعت 12 تا ده شب
Bourse du Travail de Saint-Denis
9, Rue Genin, 93202 St. Denis
Métro : St. Denis porte de Paris (ligne 13)
بحث با شرکت:
ژاک گایو، پرفسور کریستوف اوبرلن، اولیویه لوکور گران مزون، ژان کلود آمارا، زاویه رنو، اولیویا زمور و ... و مهمانانی از فلسطین، اسرائیل، ایتالیا، بریتانیا، بلژیک، کانادا و آمریکا

 نخستین امضا کنندگان فراخوان:
اسقف دسمون توتو، جان پیلجر، رونی کاسریلز، نوام چامسکی، تونی بن، نوال السعداوی، زاویه رنو، ژان زیگلر، ژاک گایو، اودیل توبنر و ...

 

هیچ نظری موجود نیست: