نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

سی و یکسال پس از رفراندوم فریبکارانه خمینی، همچنان به آن "نه" می گوییم


جعفر پویه
امروز سی و یکسال از رفراندوم فریبکارانه خمینی برای برپایی رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی گذشت. در 12 فروردین 58 خمینی، رهبر خودکامه و آخوند فریبکاری که سوار بر موج توهم توده ها بود، رفراندوم در باره رژیمی را به اجرا گذاشت که هیچ کسی از محتوای آن چه که او وعده اش را می داد، چیزی نمی دانست. به دلیل همین نامعلوم بودن رژیم آینده، سازمان ما رفراندوم فریبکارانه خمینی را تحریم کرد و حاضر به رفتن به پای صندوقی که با دروغ و دغل برای فریب مردم تدارک دیده شده بود، نشد. اما خمینی و دارو و دسته ای که دشنه های انتقام را در زیر عبای خود مخفی کرده بودند، با دستکاری صندوقهای رای و گول زدن مردمی که به او اعتماد کرده بودند، رژیمی را با 98 درصد رای از صندوق بیرون کشیدند که امروز ثابت شده به جز قتل و شکنجه و کشتار و دزدی و جنایت محتوای دیگری ندارد.
اما امروز اکثریت عظیمی از همان مردمی که به خمینی اعتماد کردند و یا گول وعده های دروغین او را خوردند، رای آن روز خود را پس گرفته و از رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی رویگردان شده اند. همچنین، بخش عظیمی از جامعه جوان امروز ایران که هیچ دخالتی در آن نمایش فریبکارانه نداشت، رژیم برآمده از آن رفراندوم کذایی را نمی پذیرد و حاضر به گردن گذاشتند زیر تیغ عده ای آخوند و سپاهی و لباس شخصی دزد و غارتگر نیست.
در سی و یکمین سال رفراندوم فریبکارانه "جمهوری اسلامی آری یا نه؟"، اکثریت بالایی از مردم ایران به ویژه جوانان دست رد به سینه حاکمان دزد و جانی برآمده از دروغ و فریب خمینی می زنند و خواهان برچیدن بساط جانیان حاکم بر کشور هستند. ناگفته مشخص است که اگر امروز رفراندومی با همان شیوه "جمهوری اسلامی آری یا نه؟" برگزار شود، حاکمان کنونی بازنده بزرگ آن خواهند بود.
سی و یکسال جنایت، قتل و کشتار، برباد دادن ثروت ملی مردم ایران و نابودی بنیانهای اقتصادی و مالی و اخلاقی کشور، به دلیل دزدی و چپاول دار و دسته بر آمده از رفراندوم 12 فروردین 58 دیگر کافی است. امروز نه تنها اکثریت بزرگی از مردم ایران در خیابانها شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" که به گفته پایوران و بنیانگذاران رژیم عمود خیمه نظام شان است می دهند، بلکه خواهان برچیدن بساط دزدان و شیادان فریبکاری هستند که با دغلکاری رفراندوم 98 درصدی برپا کردند.
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران در 12 فروردین 58 دست رد به سینه خمینی زد و حاضر به شرکت در رفراندوم دروغین او نشد. ما اعضای همان سازمان امروزه همچنان پیگیر مطالبات معوق مانده انقلاب 57 که همان آزادی و دموکراسی است، هستیم.
در سالگرد رفراندوم فریبکارانه خمینی در فروردین 58 بار دیگر بر ابطال آن دجالگری و فریبکاری پای می فشاریم و خواهان برچیدن شدن بساط رژیم جهل و جنایت برآمده از آن هستیم. با جوانان حاضر در خیابانها که عاشقانه برای آزادی تلاش و مبارزه می کنند، همراه می شویم و بر خواسته های به حق آنها که همان خواسته اکثریت مردم ایران است، پای می فشاریم. رسیدن به آزادی و دموکراسی را در نفی رفراندوم فریبکارانه خمینی در 12 فروردین 58 و برچیدن بساط رژیم جنایتکار ولایت فقیه می دانیم.

هیچ نظری موجود نیست: