نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

حمله برخی افراد لباس شخصی به اماکن ارامنه ایران

ر روز مسابقات باشگاه‌های ارامنه روی داده است؛
حمله برخی افراد لباس شخصی به اماکن ارامنه ایران

رادیو کوچه
بر اساس گزارش برخی منابع اطلاع رسانی، روز دوشنبه، گروهی از افراد لباس شخصی در تهران با ورود به باشگاه آرارات تهران اقدام به پرتاب مواد آتش‌زا به داخل ساختمان کرده‌اند.

بنا به گزارش هرانا، روز دوشنبه ۲۲ شهریور، برخی گروه‌های لباس شخصی به باشگاه آرارات تهران که متعلق به ارامنه است حمله کرده و با پرتاب مواد آتش زا به داخل ساختمان قصد به آتش کشیدن آن مکان را داشتند.

قابل ذکر است که در این روزها، مسابقات بین باشگاه‌های ارامنه در مجتمع آرارات برگزار می‌شود و جمعیت زیادی از اقلیت‌های دینی برای انجام مسابقات و یا تماشای آن در محل حضور دارند.

از سویی دیگر گفته می‌شود شب یک‌شنبه ۲۱ شهریوماه سال‌جاری، گروهی به کلیسای سرکیس مقدس حمله کرده و به سمت کلیسا سنگ پرتاب کرده‌اند که مسوولان ضمن تماس با پلیس و حضور به‌موقع آن‌ها این مکان با مداخله نیروی انتظامی تحت کنترل ماموران در آمد تا از تکرار چنین حادثه‌ای جلوگیری شود.

هیچ نظری موجود نیست: