نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

تجمع اعتراضی خانواده های دستگیر شدگان در مقابل دادگاه فرمایشی

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران :بنابه گزارشات رسیده ، از صبح امروز خانواده های دستگیر شدگان د ر مقابل دادگاه فرمایشی تجمع کردند و نسبت به این دادگاه فرمایشی اعتراض کردند.
خانواده های دستگیر شدگان اعتراضات اخیر حوالی ساعت 09:00صبح شروع به تجمع نمودند و تا ساعت 10:30 تعداد آنها به بیش از 160 نفر می رسید.خانواده ها در مقابل درب دادگاه فرمایشی تجمع اعتراضی خود را برپا کردند. تا لحظه انتشار این خبر خانواده ها همچنان در مقابل دادگاه فرمایشی در حال برگزاری تجمعات اعتراضی خود هستند و علیرغم تهدیدات و فشارهای نیروهای سرکوبگر برای متفرق کردن آنها تا به حال بی نتیجه بوده و همچنان به اعتراضات خود ادامه میدهند.
همچنین از صبح امروز تعداد زیادی از نیروهای سرکوبگر در مقابل دادگاه فرمایشی در خیابان داور ،خیابان خیام و میدان 15 خرداد و خیابانهای اطراف حضور دارند . و در مواردی خانواده های دستگیر شدگان را مورد اذیت وآزار قرار می دهند تا شاید بتوانند آنها را متفرق نمایند.
این دادگاه که بدستور ولی فقیه علی خامنه ای و توسط سعید مرتضوی از جنایتکاران علیه بشریت که دارای اختیارات ویژه از وی است ترتیب داده شده است . همچنین فردی بنام صلواتی قاضی وزارت اطلاعات که تا به حال در صدور احکام اعدام تعداد بیشماری نقش داشته و همچنین صدور احکام سنگین و غیر انسانی علیه فعالین حقوق بشر،سیاسی،دانشجویان ،زنان ، خانواده های قتل عام زندانیان 1367 و سایر اقشار جامعه نقش داشته و بعنوان بازوان سرکوب تحت نام قاضی برای ولی فقیه عمل می کند. ولی فقیه که خود در جنایتهای اخیر بصورت امر دهنده عمل کرده است و تا به حال منجر به جانباختن تعداد زیادی و دستگیری و شکنجه هزاران نفر شده است، برای فرار از پاسخگویی جای جلاد و قربانی را عوض

هیچ نظری موجود نیست: