نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ تیر ۱۵, دوشنبه

برای "حفظ نظام" دیگر چه در چنته دارید؟

.. 15 تیر

برای "حفظ نظام" دیگر چه در چنته دارید؟

لیلا جدیدی

رفسنجانی، این میلیاردر حیله گر و مردم فریب، در مقام رییس تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از خانواده های بازداشت شدگان درون نظام گفت که برای "حفظ نظام"، باید با "افزایش اعتماد افکار عمومی جلوی سوو استفاده دشمنان را گرفت." او حتی مانند بقیه یارانش که لنگ لنگان در ته صف خیزش مردمی حرکت می کنند، قرار ندارد؛ جای او کنار دست خامنه ایست.

اما این تنها رفسنجانی نیست که به ابزارهای فرسوده و زنگ زده برای انجام پروژه حیاتی "حفظ نظام" آویزان شده است؛ فعالیتها، تحلیلها و رنگ آمیزیهایی که برای وارونه نشان دادن واقعیتها ابراز می شود و از همه مهم تر، چماقها را نیز نباید فراموش کرد.

پس از اینکه گفته شد دست سازمان سیا، انگلیس، غرب، آمریکا، منافقین (مجاهدین خلق) و غیره در خیزشی که میلیونها نفر از مردم میهن آن را به جلو می برند درکار است، حال اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی رژیم ادعا می کند که افرادی از سه چهار سال پیش در خارج کشور آموزشها و دوره های انقلاب مخملی دیده اند. او ضمن اینکه التماس می کند مردم بپذیرند هیچ تقلبی در انتخابات نشده، عاجزانه می گوید، لباس شخصیها با هیچ سازمان و نهادی ارتباط ندارند و از هیچ کجا دستور نمی گیرند و این که در کوی دانشگاه عده ای "خودسر" وارد شده بودند و با یکدیگر درگیر شدند.

انکار او مبنی بر اینکه افراد حمله کننده به مردم ربطی به نهادی دولتی ندارند دقیقا به این خاطر است که خامنه ای و مزدوران چند رنگ پوش او از سوی همه کسانی که در صحنه بوده و یا صدها فیلم و عکس مستند از سرکوب مردم را مشاهده کرده اند، مسوول اصلی سرکوبهای وحشیانه شناخته می شوند. این یاوه گوییها برای تبریه مزدوران نظام که از میان فرومایه ترین و کند ذهن ترین افراد در قشرهای جامعه دست چین شده اند، ساخته و پرداخته می شود.

در حالی که فرمانده نیروی انتظامی خود و رهبرش را پیشاپیش بر صندلی محاکمه در دادگاه مردم می بیند، پیشنهاد "جلب اعتماد" رفسنجانی برای "حفظ نظام"، نوش دارویی است پس از مرگ سهراب.



هیچ نظری موجود نیست: