نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

syria-Iran-Sepah-Sahamnews2
هفت تن از نیروهای ایرانی مستقر در سوریه، روز سه شنبه ۲۴ نوامبر/ ۳ آذرماه سال‌جاری در حومه حلب جان باختند.
پایگاه خبری آمدنیوز در این باره گزارش داده که از این هفت تن، پنج نفر آن‌ها شیعه و دو نفر از اهل سنت بوده‌اند. قرار است پیکر این هفت نفر، روز شنبه هفتم آذرماه در شهرستان‌های دلگان و سرباز از توابع ایرانشهر به خاک سپرده شود.
محسن سجادی، اصغر بامری، نظر محمد بامری،، پرویز بامری، سلمان بامری، عمر ملازهی(اهل سنت) و مراد عبداللهی (اهل سنت) هفت جانباخته سپاه پاسداران هستند که قرار است فردا در شهرستان‌های سرباز و دلگان از توابع ایرانشهر به خاک سپرده شوند. منابع خبری وابسته به سپاه پاسداران تا کنون به دلایل نامشخص از انتشار خبر جان باختن این افراد خودداری کرده‌اند.
syria-Iran-Sepah-Sahamnews3
یک منبع آگاه محلی در همین باره به خبرنگار «آمدنیوز» گفته: «این افراد جزو افرادی بودند که از نبود شغل در شهرستان رنج می‌بردند. سپاه پاسداران با اعزام این افراد به سوریه، ماهیانه مبلغ پنج میلیون تومان به خانواده‌های آنان پرداخت کرده و پس از مرگ نیز، مبلغ ۷۵ میلیون تومان به بازماندگان آنان پرداخت می‌شود. بخش عمده این مبلغ را سپاه پاسداران و بخش اندکی را بنیاد شهید می‌پردازند و بازماندگان تا آخر عمر تحت تکفل بنیاد شهید باقی خواهند ماند و از مزایای آن استفاده خواهند کرد.»
بر اساس گزارش دیگری، نه نفر از مصدومین سپاه پاسداران در سوریه، به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: