نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: کتک زدن یسنای 6 ساله به دست یک دندانپزشک بررسی می شود

در پی انتشار  گزارش هایی دربارخ کتک زدن یک دختر 6 ساله اصفهانی توسط دندانپزشک، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد که " پرونده تخلف دندانپزشک به خاطر رفتار زشت با دختر 6 ساله بررسی می شود."
 پس از انتشار خبر کتک زدن یسنا دختر 6 ساله اصفهانی توسط یک دندانپزشک که به همراه مادرش برای کشیدن دندان به مطب یک دندانپزشک در شهر اصفهان مراجعه کرده بود "بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جلسه‌ای با حضور خانواده کودک و همچنین دندانپزشک برگزار کردند وموضوع این پرونده که پزشک آن در یکی از کلینیک‌های خصوصی استان اصفهان شاغل است بررسی و مراتب جهت رسیدگی سریع به سازمان نظام پزشکی اصفهان ارسال شده است."
دبیر سازمان نظام پزشکی استان اصفهان به ایمنا گفته بود: "روز پنج شنبه این پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد که برابر اخبار اعلام شده ،ظهرامروز در ساعت 12 جلسه ای با حضور شاکی و پزشک مورد نظر تشکیل شد."

هیچ نظری موجود نیست: