نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه



تولیتِ آستان قدس رضوی بعد از مراسم «پر شکوه!» رای دادن دچار بیماری تنفسی شدند و راهی بیمارستان شدند.واعظ طبسی از بزرگ‌ترین امپراطوری‌های حکومت مستضعفان، از سال ۱۳۵۷ به این امپراطوری منسوب شده و بعد از ۳۸ سال هم‌چنان بر سر قدرت هستند. چرا پدربزرگ امام رضادر سن ۸۰ سالگی و با وجود بیماری اصرار به رای دادن دارند؟ چرا؟ البته واضح و مبرهن است که در این مورد به خصوص ثروتِ موقوفات از هزاران علم برتر است و رای دادنی که نان میلیون دلاری نداشته باشد به چه درد می‌خورد؟

آستانه قدس رضوی با میلیاردها نذوراتی که از امت مومن دریافت می‌کند نه تنها مالیاتی به دولت پرداخت نمی‌کند بلکه دولت سالانه باید سی تا چهل میلیارد تومان مال‌الاجاره بپردازد. آیت‌الله خامنه‌ای با تمام مقام عُظمایی‌شان نتوانسته‌اند که امپراطور طبسی را وادار به دادن مالیات کنند، هر چند که این دستگاهِ عریض و طویل اسلامی، مغازه‌ی «دونبش آغا خامنه‌ای و امپراطور طبسی» هست و نمی‌شود مالیاتی ستاند.

مجموعه‌ی شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی طبق آن‌چه در رسانه‌ها موجود است عبارتند از:  سالانه ۷۳ هزار تن شیرخام، ۳۰۰ تن گوشت قرمز، هزار تن گوشت سفید، ۱۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی، ۱۰ میلیون متر مربع پارچه، شش هزار متر مربع فرش دست‌بافت و اجرای بیش از ۱۳۶ پروژه عمرانی، توسعه، راه‌ و شهرسازی را در اختیار دارد.

این نهاد فعالیت خود را به خارج از مرزهای ایران هم گسترش داده است. اگر کسی از یک آخوند ساده تبدیل به مردی ۷۷۰ میلیون دلاری بشود حتی رو به موت هم باشد نمی‌رود رای بدهد؟ اگر انقلاب نمی‌شد ایشان در خواب هم چنین ثروت افسانه‌ای را می‌دید؟ انقلاب خاکسترها را بالا می‌برد و فلزات قیمتی را در دل خود مدفون می‌کند، این تنها یکی از خاصیت انقلاب لمپنیست‌ها بود.

هیچ نظری موجود نیست: