نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ دی ۵, شنبه


نقدی: برخی در خیابان محل سکونت اوباما، خانه «۹۷ میلیون دلاری» خریده‌اند/ وزیر نفت قیمت نفت را به ۳۰ دلار رسانده است


رئیس سازمان بسیج در ارتباط ویدئو کنفرانسی با همایش بسیج مهندسین عمران و معماری در هتل نخل مشهد عصر اظهار داشت: «امروز با توطئه‌های بزرگ دشمنان مواجه هستیم؛ دشمنی که خلع سلاح شده‌ و در طول ۳۶ سال گذشته میدان را از دست داده‌ و عقب نشینی کرده‌اند.»

به گزارش «آمد نیوز» محمدرضا نقدی گفت: برخی می‌خواهند تلقین کنند راه موفقیت سازگاری با آمریکاست و این دروغ بر ملا شده زیرا رفت و آمد هیئت‌ها تنها باعث افت قیمت نفت و کاهش شاخص بورس در کشور شده است.

وی افزود با انتقاد از کسانی که تنها راه رونق را «سرمایه‌گذاری خارجی» می‌دانند افزود: سرمایه داخلی را باید فعال کنیم تا دیگر سرمایه گذارهای خارجی به ایران بیایند، دولت قبلی سکه فروخت و نقدینگی ایجاد کرد، اما چون تولید خوب بود وضعیت اقتصادی بهتری داشتیم.

وی با انتقاد  از مواضع وزیر نفت گفت که این مواضع به جای اینکه فروش نفت را افزایش دهد، قیمت نفت را به ۳۰ دلار رسانده است.

رئیس سازمان بسیج بیان داشت: همین امروز می‌توانیم با چین و روسیه «تبادل اقتصادی» با ارز خود کشور را داشته باشیم، اما به دنبال آن نمی‌رویم.

نقدی با بیان این‌که اکنون «حرف‌های تحقیر آمیزی» شنیده می‌شود که می‌گویند «باید مدیر را از خارج وارد کنیم»، گفت که «منابع و نخبگان خوبی در کشور وجود دارند و ناسا را ایرانیان مدیریت می‌کنند».

رئیس سازمان بسیج با بیان این‌که «جمهوری اسلامی الگوی درستی برای پیشرفت و توسعه کشور نداشته»، افزود: الگوی درستی در شهرسازی نداشتیم که مانند امروز در تهران همه مشکل تنفسی داریم.»

وی خواستار آن شد که «بسیج مهندسین برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کند و الگوهای درست پیشرفت کشور را طراحی کند.»

سردار نقدی مدعی شد که «آمریکایی‌ها سعی دارند با فضای مجازی، ستون فقرات آزادی ملت‌ها و ایران را نابود کنند.»

وی با بیان این‌که «راه نفوذ آمریکا سه معبر مهم است» گفت که یکی از این راه‌ها «خوش‌بین کردن» است و ایجاد تفکری که احساس کنیم دوست ما هستند و باید آن‌ها را درک کنیم، عده‌ای عذر جنایات آمریکا را می‌خواهند و می‌گویند باید با آن‌ها کنار باید بیاییم.

وی خطاب به «برخی افراد» اظهار داشت: آمریکایی‌ها چه نوع دوستی هستند که با شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، آموزش شورش و بمب‌گذاری می‌دهند؟ این چه نوع دوستی است که دور تا دور ایران را مراکز نظامی احداث کرده‌اند و مدام ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند؟

نقدی ادعا کرد: جاسوسان آمریکا گستاخ هستند، تا جایی که ۳۴ پروژه براندازی را جان کری در یک مرحله علیه ایران، در عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای مدیریت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج ادعا کرد: برخی دلسوزی می‌کنند که «مردم گرسنه‌اند»، در حالی که ۹۷ میلیون دلار در خیابان محل زندگی رئیس جمهور امریکا خانه خریده‌اند، اگر خانه‌های‌شان را بفروشند مردم مشکل اقتصادی‌شان حل می‌شود.

وی افزود: کسانی که به دوستی با آمریکا علاقه دارند، «پایگاه پایدار مردمی» ندارند و فقط برای انتخابات می‌توانند رای جمع کند و آمریکا این را خوب فهمیده است.

نقدی گفت اگر «دولت و مجلس و ارکان‌های نظام» تحت نفوذ افراد با تکیه‌گاه خارجی قرار گیرند، مملکت را دچار «مشکل» می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: