نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آبان ۲, شنبه

محرم ??!!

محرم 

در حالی روسای اتحادیه های آرایش گران زنانه و مردانه آرایش های محرم را ممنوع اعلام کرده اند که آرایش گران زن می گویند در ایام محرم شیفت ویژه دارند و در آرایش گاه های مردانه در این روزها مصرف چسب مو به اوج خود می رسد!


«مینا» ۳۰ ساله  که در یک آرایش گاه درجه یک زنانه در غرب تهران کار می کند، درباره مشتری های خاصش می گوید: «ما در ایام محرم شیفت ویژه داریم و آرایش مو با شال و حتی بستن شال و روسری را هم برای مشتریان انجام می دهیم. آرایش صورت و شنیون مو نیز در این ایام مشتری فراوان دارد و دختران جوان از ما می خواهند صورت‌شان را به سبک مناسب شب آرایش کنیم و حتی رنگ موهای روشن که در شب بهتر دیده می شوند، مد می شود و متقاضی دارد!»


«من از ۲۰ سالگی به کار آرایش گری مشغولم  اما در پنج سال اخیر کار و بار آرایش گاه ها در ایام محرم سکه شده است. هر چند که پیش از آن نیز زنان و دختران جوان به آرایش گاه می آمدند تا برای دنبال دسته رفتن به گفته خودشان، خوش تیپ باشند اما در سال های اخیر مد ایام محرم بسیار باب شده است.»

آرایشگاههای مردانه
 


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سرهنگ محمدرضا آمویی  گفت که زنجیرزنی بانوان در مراسم عزاداری به هر نحوی ممنوع است


به گفته رییس اتحادیه آرایش گران زنانه تهران، آرایش ویژه محرم و تبلیغات آن به‌طور کلی ممنوع است. «افسرالملوک سایان» با ابراز ناراحتی از بروز این وضع گفته است: «برای آرایش گاه‌های زیرمجموعه اتحادیه، پیامکی مبنی بر پیگرد قانونی این نوع تبلیغات ارسال و آگهی آن نیز در روزنامه‌ها درج شده است. »


 محرم یا فشن شو؟
عزاداری یا فشن شو مسئله این است




ماه رمضان







رژ لب، تتو، نوشتن اسامی مقدس روی سر در محرم ممنوع شد اما کسی رعایت نمی کند



 

هیچ نظری موجود نیست: