نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مرداد ۶, سه‌شنبه

هم اکنون ۵۸۰ روستا در استان ایلام وجود دارد که از این تعداد ۴۹۸ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۷۵ هزار نفر تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند که نیازمند توجه جدی در بحث آب به خصوص آبرسانی است .

دست و دلبازی شبکه‌های فرسوده در بحران آب/ سقف اعتبارات چکه می‌کند

کراپ‌شده - لوله ترکیده

ایلام - در حالی بحران آب در ایلام هرروز جدی‌تر می‌شود که رفع دو معضل فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات غیرمجاز نیازمند اعتبارات و البته اراده مسئولان است،چالشی که میلیاردها تومان خسارت به دنبال داشته است.
 وجود ۴۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب فرسوده در استان ایلام باعث هدررفت بیش از ۳۰۰ لیتر آب در ثانیه در استان شده و مشکل بحران کم آبی برای تامین آب شرب در استان را مضاعف کرده است.

 شبكه آبرسانی استان زنجان


و۴۵ درصد شبکه توزیع آب روستایی استان ایلام فرسوده است
 در حال حاضر از یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه لوله گذاری آب روستایی استان ایلام بیش از ۴۵ درصد فرسوده است.
وی بیان داشت: توپوگرافی خشن منطقه استان ایلام باعث شده فرسودگی شبکه توزیع آب در استان بیشتر از سایر نقاط کشوری باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون در بحث آب روستایی، دولت توجه خاصی کرده است، بیان داشت: یکی از مهمترین اولویتهای ما در آب و فاضلاب روستایی آبرسانی به روستاها است که البته به ۶۴ روستای استان نیز به صورت سیار آبرسانی داریم.
آبرسانی سیار
 هم اکنون ۵۸۰ روستا در استان ایلام وجود دارد که از این تعداد ۴۹۸ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۷۵ هزار نفر تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند که نیازمند توجه جدی در بحث آب به خصوص آبرسانی است
.

هیچ نظری موجود نیست: