نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

انصار حزب‌الله ایران از کشتار شارلی‌ابدو استقبال کرد

انصار حزب‌الله ایران از کشتار شارلی‌ابدو استقبال کرد


نشریه گروه انصار حزب‌الله در ایران، کشتار کارکنان مجله فرانسوی شارلی ابدو را اجرای "کیفر مشروع ساب النبی" خوانده و آن را به مسلمانان تبریک گفته است.
این هفته‌نامه تیتر زده: "امسال ایام ربیع نور علی نور شد/دشمن هتاک نبی روانه گور شد" و با روتیتر "حمد و سپاس بی کران خدای سرمدی و هزاران تبریک و تهنیت به امت محمدی" از کشتار کارکنان مجله شارلی ابدو استقبال کرده است.
ارگان انصار حزب‌الله می‌گوید که "اجرای کیفر مشروع ساب النبی ربطی به عمل تروریستی و داعش ندارد".
این نشریه همچنین "موضع انفعالی" حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران و "اطلاع رسانی غلط انداز صدا و سیما" را به شدت محکوم کرده است.
این در حالی است که در روزهای اخیر مقام‌های ایرانی به صراحت یا به طور تلویحی حمله به دفتر شارلی ابدو را محکوم کرده‌اند. هرچند برخی از آنان قدرت‌های غربی را هم متهم کرده‌اند که در این زمینه مقصر هستند.
از جمله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران، امروز حملات اخیر در فرانسه را محکوم کرد. آقای لاریجانی در عین حال گفته است: "متاسفانه غربی­‌ها طوری برخورد می‌کنند که گویی در دنیا دو نوع تروریسم بد و خوب وجود دارد. در حالی که تروریسم در هر حالتی بد و جنایتکارانه است و باید صادقانه با آن برخورد کرد."
با وجود این موضع مقام‌های رسمی، هفته‌نامه یالثارات نوشته است که قتل کسانی که به پیامبر اسلام توهین کرده‌اند "پدیده‌ای مبارک" است اما "باید حساب آن را از فاعلان آن جدا ساخت."
یالثارات گفته است: "عملیات کیفر ساب النبی از ماه ها قبل طراحی و با فریاد 'ما انتقام پیامبرمان را گرفتیم' اجرایی شد."
سب النبی به معنی دشنام دادن به پیامبر است و به دشنام دهنده ساب النبی می گویند.

هیچ نظری موجود نیست: