نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۲۵, شنبه

از فیس بوک: زندانی سیاسی “سلمان خلیل پور”، شاعر و هنرمند را آزاد کنید

از فیس بوک: زندانی سیاسی “سلمان خلیل پور”، شاعر و هنرمند را آزاد کنید





بعضی دوستان در مورد زندانیان سیاسی بخاطر اینکه از وضعیت فعلی اش خبر ندارند، سکوت کرده و اطلاعرسانی نمی کنند.
سلمان خلیل پور یکی از همان زندانیهاییست که هیچکسی فعلا" از او خبری در دست ندارد.
اما بیخبری از وضعیت وی دلیل بر این نیست که سکوت کنیم و اجازه دهیم او در مظلومیت و بی پناهی و بیکسی با حال نامساعد جسمی ناچار به تحمل شش سال حبس یا چنانچه اعتراض سلمان به دادگاه تجدیدنظر پذیرفته شود، پنج یا چهار یا سه سال حبس را تحمل کند.
اینجا ایران است و سلمان در یک خانواده ای در شهرستان زندگی میکند که امکانات اینترنتی آنجا با تهران و شهرهای بزرگ و مهم خیلی تفاوت دارد.
در شهرهای کوچک به غیر از موضوع اینترنت، اصولا" خانواده ها امکانات و دسترسی به فعالین حقوق بشری را ندارند و ضمنا" خیلی ساده و مظلومند و اصلا" راه و کار برای پیگیری مشکل فرزندشان را بلد نیستند.
من سلمان را از فیسبوک میشناسم. الان نزدیک سه سالست که وی را میشناسم. او جوان هنرمند و بسیار عاطفی و پاک و فرهیخته و دلسوزیست. او خیلی پرمحبت و انساندوست و شریف است.
یک جوان آزاده که از هرگونه ظلم و بیعدالتی سخت دل آزرده میشود و وجودش لبریز از درد انسانها میگردد.
او واقعا" مردمدوست و شریف و صادق است و بجز مردم و تمام انسانهای ستمدیده، به هیچی نمی اندیشد.
ضمنا" سلمان خلیل پور پارسال تابستان چندبار بخاطر بیماری در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت. بعد دستگیر و در زندان رجایی شهر زندانی و سپس در همان وضعیت زندانی بودن، محاکمه شد. مدتی پیش دوبار برای دو سه روز به مرخصی آمد . بار اول سریع به زندان برش گردادند. الان دوباره فکر کنم به زندان بازش گردانده اند.
اتهامات او : اقدام عليه امنيت ملي و توهين به رهبري و همكاري با عناصر بيگانه و حکم دادگاه اولیه: شش سال زندان است.
هرگونه اطلاعرسانی در مورد زندانیان سیاسی، بهیچوجه وضعیت زندانی را خراب نمیکند بلکه همین آگاهی و اطلاع و خبر رسانی باعث میشود که فعالین حقوق بشر از وضعیت یک زندانی مظلوم مطلع شوند و وی در سکوت خبری و در اوج مظلومیت و بی پناهی در زندان باقی نماند.
خواهش میکنم در مورد زندانیان گمنام هم اطلاعرسانی شود.
با درود و احترام و سپاس
ستاره.تهران
(اشرف علیخانی)

هیچ نظری موجود نیست: