نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۲۹, یکشنبه

مترجم احمد مزارعی: اطلا عبه مطبوعاتی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - شعبه غزه

مترجم احمد مزارعی: اطلا عبه مطبوعاتی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - شعبه غزه


اطلا عبه مطبوعاتی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - شعبه غزه :

هیچگونه آرامشی را از نظر اصولی نمی پذیریم ، مقاومت بزرگترین انبار نظامی خاورميانه را بلرزه در آورده است

رفیق هانی ثوابته عضو کمیته مرکزی عمومی جبهه خلق برای آزادی فلسطین اظهار داشت : صحبت از برقراری آرامش با دشمن بمثابه زنجیر تازه ای برپای مقاومت است وبه لحاظ سیاسی نمیتوان از آ ن صحبت کرد، پاسخ جبهه خلق وسایر گروههای مقاومت تنها با موشکباران شهرها و شهرکهای متعلق به صهیونیستها خواهد بود.

ثوابته سپس اضافه کرد : در خواست بر قراری این آرامش بطور کلی خارج از برنامه حمایت ونیازمندیهای فرزندان ملت فلسطین است ، وهیچگونه تضمینی برای آرامش در زیر تهاجمات روزمره شهرک نشینان صهونیستی در شهرهای غرب رود اردن ، قدس وتجاوزات آشکار آنها به فرزندان ملت ما ، در بر نخواهد داشت.

رفیق ثوابته امروزصبح در مصاحبه حود با تلوزیون قدس تاکید ورزید که مقاومت توانسته است پیروزیهای عظیمی را ازخلال تحولات و فلسفه ای را که از آن تبعیت میکند نصیب خود کند وبر همین اساس توانست موفق شود پیشروی دشمن صهیونیستی را در غزه متوقف کند ،همین موفقیت ما باعث آنچنان تنگنائی برای دشمن شد که مجبور گردید برای برقراری آرامش ملتمسانه و زبونانه دست به دامن این وآن شود ، حکومت اشغالگران جنگی جنایتکارانه و ضد انسانی آشکاراو در مقابل چشم جهانیان بر شهروندان بی دفاع غزه آغاز نمود ، این جنگ
تمایزی کیفی در عملکرد مقاومت بوجود آورد واز خلال اندیشه ها وتاکتیکهای حد اقلی که در اختیار داشت ثابت نمود که تا چه اندازه ا ین مقاومت در میدان نبرد آمادگی داشته وبا این عملکرد خود بزرگترین انبار اسلحه درخاورمیانه را به لرزه در آورد .

در مورد تهدیدات رئیس حکومت اشغالگران نتنیاهو نسبت به مقاومت ، که اگر ما به موارد پیشنهادی برقراری آرامش پایبند نمانیم ....../ رفیق ثوابته اظهار داشت : " ملت فلسطین دارای آنچنان عزم واراده ای است که میتواند مبارزه را تا آخرین قطره خون خود ادامه دهد ، وتهدیدات صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه ادامه داشته است  ، تاکیدا رفیق ثوابته اظهار داشت ، اقدام دشمن صهیونیتی در دست زدن به جنگ زمینی بر علیه غزه ، بمثابه بگور سپردن سربازان اشغالگر خواهد بود ، اشغالگران میدانند که اشغال غزه چه بهای سنگینی برای آنان در بر خواهد داشت.

از نظر رفیق ثوابته موضعگیری نظامهای عربی وهمچنین  جامعه بین المللی نسبت به تجاوزات صهیونیستها در غزه ، موضعی توطئه گرانه بوده و خواستار حمایت موقت برای فرزندان ملت فلسطین گردید.

مترجم : احمد مزارعی 19 جولای 2014

هیچ نظری موجود نیست: