نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۲۲, یکشنبه

شنگری. آمارقربانیان و تلفات در عنوان مطلب از شبکه الجزیره و خبرگزاری فرانسه است
بی بی سی
اسرائیل در یک حمله موشکی شنبه شب ١٧ نفر از اعضای یک خانواده فلسطینی را کشت
صدها نفر از فلسطینیان ساکن شمال نوار غزه از بیم حملات اسرائیل از خانه‌هایشان گریخته‌اند. سازمان ملل می‌گوید که ۴۰۰ هزار نفر فرار کرده و در پناهگاه‌های موقت اسکان یافته‌اند.
پیش از این اسرائیل با ریختن اعلامیه‌هایی به ساکنان این مناطق هشدار داده بود که برای امنیت خودشان خانه‌هایشان را تخلیه کنند.
۱۷اسرائیل می‌گوید تا توقف شلیک راکت از طرف “تروریست‌ها” و برای از بین بردن پایگاه‌های پرتاب آنها به نوار غزه حمله می‌کند، اما به گزارش سازمان ملل متحد بیشتر از سه چهارم کشته‌شدگان حملات اخیر اسرائیل غیرنظامی هستند.
بسیاری از راکت‌های شلیک‌شده از نوار غزه توسط سیستم دفاعی “گنبد آهنین” اسرائیل خنثی می‌شوند و در دور اخیر درگیری هیچ اسرائیلی کشته نشده است.
در مقابل شمار فلسطینیان کشته شده در حملات اسرائیل از ۱۶۰ نفر گذشته است.
اسرائیل در حالی به حملات خود ادامه می‌دهد که رهبران قدرت‌های جهانی، از جمله آمریکا و بریتانیا طرفین را به برقراری آتش‌بس دعوت کرده‌اند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد هم خواهان آتش‌بس فوری در نوار غزه شده است، اما حملات اسرائیل به نوار غزه ادامه داشته است.
همچنین در روزهای گذشته در شهرهای مختلف جهان، از جمله نیویورک، کلیک تورنتو، لندن، سیدنی و دهلی نو تظاهرات و تجمع‌هایی در حمایت از فلسطینیان و محکومیت حملات علیه نوار غزه برگزار شده است.
در یک حمله موشکی اسرائیل که شب شنبه انجام شد ١٧ عضو یک خانواده کشته شدند. خانه‌ای که هدف قرار گرفت متعلق به تیسیر بطش، رئیس پلیس غزهبود. خود او در این حمله زخمی شده است.
کودک فلسطینی که پدرش را از دست داده است
پناهگاهی که اسرائیلی‌ها در موقع شلیک راکت‌ها از آن استفاده می‌کنند

هیچ نظری موجود نیست: