نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱۴, دوشنبه

شبکه المیادین سوریه اعلام کرد، پس از تسلط داعش بر بلندی های حومه شهر عین العرب ( کوبانی) این شهر به لحاظ نظامی سقوط کرده است.

شبکه المیادین سوریه اعلام کرد، پس از تسلط داعش بر بلندی های حومه شهر عین العرب ( کوبانی) این شهر به لحاظ نظامی سقوط کرده است.

 خالد عیسی، معاون رئیس حزب اتحاد دمکرات سوریه از تسلط کامل داعش بر بلندی «مشته النور» خبر داد و اعلام کرد که داعش با تسلیحات سنگین و موشک اندازها به حاشیه شهر رسیده است و جنگ چریکی بین دو طرف در جریان است.

در هیمن حال دیده بان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد، داعش بخش های بسیاری زیادی از بلندی های مشته النور را تصرف کرده است و به لحاظ و مفهوم نظامی شهر عین العرب اکنون سقوط کرده است، زیرا اکنون همه نقاط شهر به علت ارتفاعات مشته النور زیر آتش داعش قرار دارد.

علاوه بر این، داعش سلاح های سنگین و موشک انداز در اختیار دارد و حتی پیش از تسلط بر این بلندیها نیز شهر را هدف آتش قرار داده بود، در محور جنوبی نیز عناصر داعش به شدت در حال جنگ هستند.

در همین حال آوارگان کرد کوبانی که در نقاط مرزی ترکیه چناه گرفته اند در روزهای اخیر از روی تپه های مشرف به نقاط عملیاتی نبرد با داعش را تماشا می کنند. آنان در شهر مرزی "سوروس" در ترکیه پناه گرفته اند و از همانجا می توانند نبرد با داعش بر سر تصرف کوبانی را تماشا کنند.













برچسب ها: داعش ، نبرد ، تماشا

هیچ نظری موجود نیست: