نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۹, شنبه

جراحی پروستات خامنه‌ای: «مایه خیر و برکت»

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج: «عمل جراحی و بستری‌شدن و سلامتی معظم له نه تنها برای ملت ایران مایه خیر و برکت شد، بلکه جهان اسلام و امت اسلامی از این خیر و برکت بهره بردند».

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج عمل جراحی اخیر علی خامنه‌ای را «مایه خیر و برکت» ملت ایران و بهره‌مندی «جهان اسلام» از این برکت خوانده است.
سایت دیگربان به نقل از یک سامانه اطلاع‌رسانی در جمهوری اسلامی، سخنان محمدرضا تویسرکانی را درباره عمل جراحی پروستات علی خامنه‌ای نقل کرده که این مسوول بسیج گفته است: «عمل جراحی و بستری‌شدن و سلامتی معظم له نه تنها برای ملت ایران مایه خیر و برکت شد، بلکه جهان اسلام و امت اسلامی از این خیر و برکت بهره بردند».
وی افزود: :«از سوی دیگر سلامتی ایشان موجب وحشت دشمنان شد و وحدت امت اسلامی را تقویت کرد و دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان از سلامتی ایشان خوشحال شدند».
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: «در طی مدتی که معظم له در بیمارستان بستری بودند ، سیاستمداران، علما، فضلا، دانشگاهیان، و شخصیت های علمی و فرهنگی از ایشان عیادت کردند و علمای ادیان مختلف، علمای اهل سنت نیز پیگیر سلامتی ایشان بودند؛ این امر جایگاه ولایت فقیه را در میان دوستان انقلاب نشان می دهد و نیز دشمنان تاثیرگذاری ولی فقیه را در مقیاس عظیم را بار دیگر به چشم دیدند».
تویسرکانی همچنین گفت که در پی بستری شدن رهبر جمهوری اسلامی، «دشمن مترصد تبلیغات روانی بود اما تدبیر رسانه‌ای و نحوه اطلاع رسانی صحیح و انعکاس اخبار موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد».
گفتنی است که در پی اعلام ناگهانی خبر عمل جراحی پروستات علی خامنه‌ای، بسیاری از شخصیت‌های جمهوری اسلامی به عیادت وی رفته و هم‌زمان گفته شد که به سیدمحمد خاتمی برای عیادت اجازه داده نشده است.
عیسی سحرخیز هفته گذشته در صفحه فیس‌بوک خود نوشت که خاتمی پس از «مشورت با افراد خاص و ارزیابی درخواست‌های اصلاح‌طلبان» سرانجام «به این نتیجه رسید که بد نیست برای تلطیف قلوب هم که شده یا آرام کردن فضای دلخوری های سیاسی ناشی از سرکوب ملت و حصر خانگی رهبران جنبش سبز و حبس زندانیان سیاسی، از خود گذشتگی نشان دهد و درخواست ملاقات ارسال کند».
وی ادامه داد: اما در این حرکت سیاسی، به قول دوستان تنها پنجاه درصد مشکل حل شد و پنجاه درصد اصلی ماجرا، آن گونه که بسیاری پیش بینی می‌کردند، لاینحل ماند و اجازه عیادت صادر نشد». سحرخیز ادامه داد که خاتمی پس از این‌که دست رد به سینه‌اش خورد، «از خیر عیادت تهران گذشت و به ناچار راهی سفر یزد شد و چون همیشه در اردکان از مادر سالخورده و بیمار خویش عیادت کرد».

هیچ نظری موجود نیست: