نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه



۲۲,۱۱,۱۳۸۹
madreneda_110211کانون حمایت ازخانواده های جان باختگان و بازداشتی ها :در وحشت از  تاثیرگذاری خانواده های جانباختگان و بازداشتی ها بر روی مردم و جوانان بخصوص در ایام بزرگداشت انقلاب دسطلنتی, تهدید و توهین اعضای این خانواده   ها, افزایش یافته است.
در این باره, بسیاری از خانواده ها به ادارهاطلاعات   و یا ارگان های قضایی فراخوانده شده اند و مورد تهدید قرار گرفته اند. در  این باره می توان به مادر ندا آقاسلطان, از جان باختگان راه آزادی که در  جریان تظاهرات مردم در آغازین روزهای ناآرامی هایبعد از انتخابات جان خود  را از دست داد اشاره کرد. این مادر داغدار, تاکنون بارها از سوی یکی از  اعضای دستگاه اطلاعات وابسته به حکومت به نام عباس کارگر جاوید, مورد توهین 
 قرار گرفته است؛ به نحوی که اکنون به صراحت اعلام داشته است که در صورت  وجود چنین شخصی در دادگاه, در آن جلسه حضور نمی یابد.
 آنچه لازم به ذکر است اینکه, تهدید و توهین خانواده های جان باختگان, امری  ناشناخته نیست و اقدامی نیست که به تازگی از سوی دولت انجام گرفته باشد. 
 این کار, بارها در مورد خانواده آقاسلطان تکرار شده است. خانواده داغدار  آقاسلطان بارها و به انحای مختلف مورد تهدید و توهین قرار گرفته اند, آنچه  که مطابق هیچیک از میثاق ها و معیارهای حقوق انساندوستانه بین المللی, قابل 
 قبول و پذیرش نیست.
   

هیچ نظری موجود نیست: