نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مهر ۱۸, شنبه

مهر.دعاگو و انتقاد از ,چاپلوسی,
روشنگری. چاپلوسی به درگاه خامنه ای و قرار دادن او در جايگاه خدا توسط عوامل رژيم ابعادی غيرعادی يافته است. در اينحال ,حجت الاسلام دعاگو, از جناح منتقد روحانيون در سخنرانی خود اشاره ای هم به چاپلوسی البته بدون اشاره مشخص به مساله فوق دارد.
ايلنا

نادانان قدرت‌طلب براى تخريب شخصيت‌های دينی و ملی بذر چاپلوسی در اجتماع مي‌پاشند

دروغ سازی و تهمت، به دليل تأثيرگذارى در منازعات سياسی و کاربرد در فريب افکار عمومی به راهبرد پيروزی و فريبکاری تبديل شده و از خاستگاه شگفت انگيزی برخوردار گرديده و به گناهی موجه و مقبول تبديل گرديده است.

ايلنا:امام جمعه شميرانات با انتقاد شديد از تخريب شخصيت‌هاى دينى و ملى تاكيد كرد:نادانان قدرت‌طلب در تخريب شخصيت‌های دينی و ملی بذر چاپلوسی در فضای مناسبات اجتماعی مي‌پاشند.
به گزارش ايلنا حجت‌الاسلام محسن دعاگو در خطبه اول نماز جمعه شميرانات ضمن گرامي‌داشت هفته نيروی انتظامی با اشاره به نقش اتهام پراکنی در تخريب ارزش‌های دينی و تضعيف وحدت و امنيت ملي، اظهار داشت:افترا، بهتان، تهمت و نسبت دروغ و ناروا به ديگران است در حوزه افترا، تهمت‌گرائي، تهمت‌سازي، تهمت‌پردازي، تهمت‌پراکنی و تهمت‌گستری قابل طرح هستند واژه افترا و مشتقاتش در قرآن 60 بار، واژه بهتان 6 بار و واژه افک و مشتقاتش 30 بار تکرار شده و در مجموع اين سه واژه 76 مرتبه در کتاب آسمانيمان آمده است.
وى افزود:: افترا به دروغ بافی و اتهام پراکني، بهتان به تهمت شگفت‌آور و افک به وارونه سازی و دروغ پراکنی اطلاق می شود و در مواردی ,تقوّل, به معنی دروغ سازی و تهمت پراکنی بکار مي‌رود.
دعاگو فضای مناسبات اجتماعی و انديشه همگانی را گرفتار دروغ سازي، تهمت‌پراکنی بی رويه و شايعه گستری سازمان يافته در قالب‌ها و شيوه‌های شگفت‌انگيز و شيطنت‌آميز توصيف كرد و گفت: رواج نگران کننده دروغ‌سازي، تهمت‌های بزرگ و ناروا به شخصيت‌های دينی و ملی با انگيزه‌های سياسی و اتهام پراکني‌ها و تهمت گستري‌ها در مقياس ملی بزرگترين ناهنجاری فرهنگی و سياسی در شرايط کنونی است متأسفانه دروغ سازی و اتهام گستری ,تهمت, به دليل نقش تأثيرگذارش در منازعات سياسی و کاربردش در فريب افکار عمومی به راهبرد پيروزی و فريبکاری تبديل شده و از خواستگاه شگفت انگيزی برخوردار گرديده و به گناهی موجه و مقبول تبديل گرديده است.
خطيب جمعه شهرستان شميرانات پيامدهای تهمت سازی و تهمت گستری را تباهي، روسياهي، شرمساری و سقوط در باتلاق گناهکاری دانست و ادامه داد: افترا در کلام خدا گناه آشکار، گناه عظيم، ظلم و قول زور و مرتکبان آن گناهکار، زيانکار، فاسق، ستمگر و ظالم‌ترين افراد توصيف شده، گستره آن خدا، ملائکه، پيامبران، پيروان پيامبران، همسران، زنان عفيف و بي‌گناهان را شامل مي‌شود و هلاکت دنيوي، لعن و نفرين آفريدگار هستي، محروميت از هدايت و رستگاري، خسران دنيوی و اخروي، گرفتاری در خشم الهی و عذاب اخروی را در پي‌دارد.
وی خاطر نشان كرد: نادانان قدرت طلب و تهمت سازان محروم از عنايت رب، در عادي‌سازی تهمت گستری و بناسازی انبوه گناهان اجتماعی و سياسی بر گناه دروغ سازی و تهمت پراکنی نقشی آشکار و غيرقابل انکار برعهده دارند بر بستر تخريب و تضعيف شخصيت‌های دينی و ملي، بذر رياکاري، چاپلوسي، دنياطلبی و دين فروشی در فضای مناسبات اجتماعی مي‌پاشند و ناخودآگاه به ابزار توطئه های دشمن و عوامل اجرای نقشه های شوم اهريمن تبديل می شوند.
امام جمعه شميرانات بسترهای زمينه ساز افترا را وسوسه های شيطاني، فاصله‌گيری از خردورزی و تکيه بر گمان,ظن, بجای علم و آگاهی دانست و گفت: بسترهای زمينه ساز افترا ,تهمت, نزول شيطان بر فضای زندگی و نقش‌آفرينی آن در اراده گناهکاري، دشمنی شياطين جنی و انسی و دام گستری برای گناهکاري، بی ايمانی و آلودگی به منش دروغگويي، محروم سازی فضای زندگی و عرصه تصميم‌گيری از خردورزی ,تعقل,، خودبزرگ بينی ,تکبر,، پيروی از گمان ,ظن, بجای علم و آگاهي، خودباوری افراطی و خودپسندی بجای حق گرائی و حق پسندی هستند و انگيزه دروغ سازی و تهمت پراکنی را در انسان‌های فريب خورده، آلوده، ناهنجار و تباهکار مي‌آفرينند.
دعاگو در خطبه دوم نماز دوم به ادامه مبحث جنگ نرم تحت عنوان جنگ نرم صهيونيسم جهانی عليه اسلام و امت اسلامی پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست: