نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ دی ۱۸, دوشنبه

پمپئو: اعتراضات ایران واکنش مردم عادی و گرفتار در تنگنای اقتصادی است

پمپئو: اعتراضات ایران واکنش مردم عادی و گرفتار در تنگنای اقتصادی است

۱۷ دی ۱۳۹۶
مایک پمپئو رئیس سازمان سی آی ای، اعتراضات خیابانی مردم ایران را متفاوت با اعتراضات سال ۸۸ دانست.
آقای پمپئو که در برنامه تلویزیونی «دیدار با مردم» در شبکه سی بی اس شرکت کرده بود گفت: «در اعتراضات سال ۸۸ بیشتر قشر متوسط و مرفه در خیابانها حضور داشتند اما این بار مردم عادی دست به اعتراض زدند.»
وی افزود: «شکست روحانی و ظریف در اجرای وعده های انتخاباتی را شاهد بوده اند. به آنها قول داده بودند پس از توافقنامه برجام اشتغالزایی خواهند کرد، قیمتها را کاهش خواهند داد و مواد غذایی در دسترس همه خواهد بود. اما اینگونه نشد. برجام به بی ثباتی در ایران کمک کرده است.»
آقای پمپئو گفت: «در مقام رئیس سی آی ای من وارد بحث های سیاست گذاری نمی شوم،اما مشکلات اقتصادی در ایران در شهرهایی به غیر از تهران هم وجود دارد، نرخ بیکاری بسیار بالاست و قولی که به ایرانیان داده شده انجام نشد و مردم ایران این واقعیت را می بینند و برای همین به خیابانها آمده اند.»
آقای پمپئو ساعتی پیش در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیز گفت علی رغم تاکیدی که مقام های دادستانی در ایران در مورد دست داشتن عوامل سی آی ای در اعتراض ها بخرج می دهند همه می دانند که این اعتراضات به صورت خود بخودی و توسط معترضان ایرانی آغاز شد و ادامه یافته است

هیچ نظری موجود نیست: