نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

رقم نقدینگی کشور در سال 92، 492 میلیارد تومان بود در حالی که این رقم به هزار و 120 هزار میلیارد در شرایط فعلی رسید

وی با اشاره به عملکرد دولت طی 4 سال گذشته افزود: شرایط به شکلی شد که 30 هزار واحد صنعتی کشور که اکثر آنها دارای قدمت 60 و 50 ساله بودند تعطیل شدند.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحانی در ابتدا وعده و برنامه 100 روزه می‌دهد اما بعد می‌گوید من کی وعده 100 روزه داده‌ام افزود: باز هم از برنامه 100 روزه می‌گویند در حالی که در این زمینه ناتوانند. دولت نتوانست برنامه ششم را که موظف انجام آن بود را ارائه دهد و مجلس این کار را برعهده گرفت و باید به آنها گفت اگر شما اهل نوشتن برنامه بودید برنامه ششم را می‌نوشتید.
فروزنده با بیان اینکه دولتمردان همواره از نبود امکانات و پول در کشور می‌گویند به میزان نقدینگی کشور نیز اشاره کرد و گفت: رقم نقدینگی کشور در سال 92، 492 میلیارد تومان بود در حالی که این رقم به هزار و 120 هزار میلیارد در شرایط فعلی رسید. لذا با 50 درصد افزایش نقدینگی بدهی دولت نسبت به سال 90 سه برابر شد و این درحالی است که حداقل 4 برابر شده است.

هیچ نظری موجود نیست: