نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۵, یکشنبه

و 70 درصد بازار خودروهای وارداتی کشور در اختیار یک خانواده قرار می‌گیرد.!منار 78 میلیون دلاری نفت را با یک فوت، بالا کشیدند!

0‌ 7درصد بازار خودروهای‌وارداتی در‌اختیار یک خانواده
به گزارش ایسنا، محمد جعفری اظهار کرد: اخیرا گفته شده که طرحی برای محدود کردن واردات خودرو و مشروط شدن واردات به تائیدیه نمایندگی های رسمی خودروسازان خارجی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه تهیه این طرح برخلاف اهداف مدنظر برای انحصارزدایی از بازار خودرو است، خاطرنشان کرد: هم اکنون 70 درصد بازار خودروهای وارداتی مربوط به دو برند هیوندا و کیا است بنابراین اگر واردات این خودروها مشروط به تائیدیه نمایندگی رسمی واردکننده این برندها که مربوط به یک خانواده است، شود، عملا 70 درصد بازار خودروهای وارداتی کشور در اختیار یک خانواده قرار می گیرد.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ادامه داد: در هیچ کجای دنیا اختیار 70 درصد بازار یک محصول را به یک خانواده نمی دهند و در ایران نیز نباید این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه شورای رقابت به عنوان مسوول بازارهای انحصاری باید به این موضوع ورود کرده و مانع از اجرای یک طرح غیر کارشناسی شود، تصریح کرد: برخی از نمایندگی های رسمی خودروسازان خارجی در جریان اتفاقات سال 1391 و افزایش یکباره نرخ ارز نشان دادند که به هیچ وجه به قواعد بازار رقابتی و حفظ حقوق مصرف کنندگان پایبند نیستند.

*****************************************************

 
گزارش بازرسی کل کشور از فساد در دولت احمدی نژاد
منار 78 میلیون دلاری نفت
را با یک فوت، بالا کشیدند! 
 
 
 
 

بموجب گزارشی که توسط «سازمان بازرسی کل کشور» تهیه و در اختیار «معاون دادستان و سرپرست دادسرای اموراقتصادی» قرار گرفته است، یک دکل 78 میلیون دلاری نفتی در دولتی که رهبر جمهوری اسلامی آن را احیاء کننده شعارهای انقلاب معرفی می کرد بالا کشیده شده است.
دکل نفتی مفقودی ایران «دکل نفتی دین» نام داشته و ظاهرا دلالان آن را به یکی از کشورهای همسایه اجاره داده اند.
برخی از دلالان مشهورنفتی در این ماجرا نقش داشته اند که در جمع آنها فردی بنام «مراد شیرانی» وجود دارد که مورد حمایت «محراب» ازمعاونین اسبق وزارت اطلاعات، «رضا یوسفی» قائم‌مقام سابق ضدجاسوسی وزارت‌ اطلاعات، «قاسم محمودی» مدیرکل سابق انرژی وزارت اطلاعات، «حسینی» با نام مستعار«ولایتی» (شوهرخواهر محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر) که در دوره وزارت حیدرمصلحی مدیرکل انرژی وزارت اطلاعات بوده، قرار داشته است. «حسینی» با نام مستعار«ولایتی» نقش مستقیمی در حمایت از «بابک زنجانی» داشته اما تاکنون از تعقیب قضایی مصون مانده است.
عمق فساد در دوران وزارت اطلاعات «حیدرمصلحی» تا حد خریدن «خودروهای خانوادگی» برای مدیران کل این وزارتخانه توسط دلالان نفتی بوده و حتی برخی از دلالان به حساب بانکی همسران این مدیران پول واریز کرده اند. در گزارش بازرسی کل کشور اسناد دریافت این مبالغ توسط مدیران امنیتی ذکر شده است.
تاکنون دو تن ازمتهمان اصلی پرونده شرکت «تاسیسات دریایی ایران» که از زیر مجموعه های وزارت نفت است بازداشت شده اند. این فساد و غارت در دوران احمدی نژاد و در وزارت نفتی که سردار سرتیپ پاسدار "قاسمی" وزیر آن بوده روی داده است.

هیچ نظری موجود نیست: